Akt

26.11.2019

Tato kapitola je trochu speciální, je to jedno z mých klíčových témat, co se fotografování a umění týče.

Lidské tělo, je umělecké dílo samo o sobě, možnost pracovat s ním dále, hrát si se světly a stíny

a poté vytvářet kreativní úpravy v postprodukci, mne odjakživa fascinovala.



Svádění

Zkuste si všimnout jednotlivých jemných detailů a symbolů, je to psychologicky archetypálně

propracovaná hra říkající vše.

Všimněte si na zdi visící bysty medúzy.

Medúza sama za sebe v bájích a pověstech. Hlava ženy z níž vyrůstají hadí těla, zlověstně se tyčící a syčící kolem. Znamená neutuchající koloběh myšlenek každé lidské mysli, jenž doráží někdy více, někdy méně, ať už chceme či ne.

V kombinaci s napřímeným sloním klem pod ní, symbolizuje náruživou, hříšně smyslnou, mužskou mysl.

Dvě dívky. Služebná, myje svou paní malířku. Jedna s jednoznačným záměrem. Která z nich to je? Možná vám napoví náznak malého knírku..



Zamyšlená čtenářka

Kdo z vášnivých umělců by nemiloval Jana Saudka..

Přiznávám se.. Inspiroval mě a tuto fotografii jsem mu nakonec věnoval jako poděkování za jeho tvorbu.

Je to epické vyjádření trochu odvážné touhy a představ mladé dívky.

,,Co kdyby tak zničehonic za tlustou zdí našeho baráčku, na bujném oři přikráčel krásný mladý kovboj.. A co kdyby byl nahý? 

A proč má svázané ruce..?

Je to dárek..?

Nebo tak trochu submisivní svůdník, trochu drze zkoušející své štěstí.."

A jak to bude dál..?



Jeptiška

Je opravdu každá jenž nosí roucho cnosti svatá..?

Mají jeptišky sny?

Jsou snad někdy erotické a nebo jsou snad někdy lehce zvrhlé tlakem neustále odkládané nutnosti..?

A je snad smyslnost opravdu hříchem..?



Čundr baby

Je tak krásná a smyslná, že i samo nebe se rozhodlo kopírovat její křivky, poté co odhodila své maskáče a ukázala mi svá ňadra..



Bella

Když se mladá kráska zničehonic prohne v zádech a prohrábne si vlasy..

Potřebovala se protáhnout, nebo mi jen chtěla ukázat něco na co dlouho nezapomenu..



Holkys..

Co jí to špitá do ouška?

Nemůžu si pomoct, strašně to chci vědět.

Třebas mi to jedna z těch nymfyček prozradí až dofotíme..



Zářící

Dominantní, krásná, smyslná, vyzařující eleganci a sílu, jak za starého Řecka.

Měla kalhotky.

Musel jsem jí je sundat, protože s nimi to nebylo prostě ono..



Špirita

Múza všech alkoholiků.

Tak je ta pravda na dně láhve a nebo ne..?

A co na to Jack London..



Zvíře

Divoká mladistvá krev uvázaná u konzole.

Kdo mi ve skutečnosti dává ta pouta.

Kdo mi dává ty okovy, jenž mě drží a nedovolí mi být plně sám sebou..

Opravdu jsem svázán tak pevně, že není úniku? 


Zde vám je nabízím i v černobílém provedení a v plné velikosti.




Amerika

Mé první Akty, na již už dnes historický fotoaparát Zorki, série Underground ze zavřených lomů na Americe.